piątek, 29 marca 2013

Rozdział 7 ,, Oskarżenie i chwila słabości "

Po całonocnej serii filmów , śmiechów z przyjaciółmi , Demi wstała  .Weszła do kuchni , zauważyła Nialla , stał wpatrzony w lodówkę . Gdy dziewczyna chciała się do niego przytulić odrzucił ją . Lovato posmutniała , nie wiedziała o co chodzi . Zrobiła kanapki , i zaniosła do salonu , obudziła się Miley , Selena a potem Nick . Kevin zaś spał i chrapał .

- Głodni ? Kanapki proszę - krzyknęła i wyszła na chwile z salonu
- Dzięki - mruknęli cicho aby nie obudzić Kevina

Gdy dziewczyna wróciła zostały 4 kanapki .

- Żarłoki - pomyślała
- Dobra my się zbieramy do miasta , mamy kilka spraw do załatwienia - powiedziała Miley , budząc Kevina
- Gdzie , co .. ? Oo kanapki - wrzasnął radośnie
- Kev nie ma czasu szybko - powiedział Nick

Po chwili już ich nie było ...

- Niall , o co ci chodzi ? Czemu mnie odrzucasz ? - spytała Demetria
- Czemu ? Wczoraj spałaś z Nickiem , widziałem jak się ' uśmiechałaś ' leżąc oparta na nim - warknął
- O to ci tylko chodzi ? Na prawdę o taką bzdete ? Ty myślisz że ja ... Nick ... Ciebie chyba pogięło , to mój najlepszy przyjaciel , zawsze mogę na niego liczyć , i myślisz że będę go uwodzić ? Niby po co ? Wole mieć prawdziwego przyjaciela , , On jest TYLKO MOIM PRZYJACIELEM - wrzeszczała dems
- Właśnie widać jaki to przyjaciel - krzyknął
- Przyjechał mnie wspierać po tym co się stało
- No pocieszył cię chyba za bardzo - mruknął złośliwie Nialler
- Nie wiedziałam że jesteś aż taki zazdrosny , żałosne jest to co  mówisz - powiedziała
- Tak , będziesz się hajtać za moimi plecami ? - spytał z ironią na twarzy
- Przesadziłeś teraz - wrzasnęła i wybiegła na plaże

Płakała , nie wiedziała że jej ukochany może zadać jej tyle bólu , jak można być zazdrosnym o przyjaciela . Zauważyła zbliżającą się sylewetkę , po chwili poznała że to Joe . Zdziwiła się co on tu robi .

- Chcesz mnie jeszcze bardziej dobić ? - warknęła gdy tylko się do niej zbliżył
- Nie , co się stało ? - spytał
- Na prawdę Cię to obchodzi ? Chyba nie , idź do swojej dziewczyny - wrzasnęła
- Nie mam dziewczyny , nie potrafiłem się związać z nikim na dobre po naszym zerwaniu
- Super ... - mruknęła zła

Siedzieli tak w ciszy kilka minut . Aż wreszcie Joe zapytał :

- Będziesz tu siedzieć całą noc ?
- Tak będę ..- powiedziała
- No ale całą noc ? - pytał
- Tak całą noc sama i tylko sama
- Jako że jestem wychowany nie mogę cię tu zostawić
- Ty wychowany ? Trolololo - droczyła się z nim
- Dobra nie dajesz mi wyboru , zostaje tu z tobą - powiedział i uśmiechnął się

Ten uśmiech zawsze ją powalał . Nagle odszedł od nie i skierował się w stronę baru , po chwili przyszedł z kocami i leżakami .

- Chociaż będzie wygodnie

Demi zniknęła na chwile w falach ciepłego morza , miała na sobie piękne bikini które pokazywało jej kształty . Nie chciała się odchudzać , czuła się dobrze taka jaka jest . Po chwili koło siebie zauważyła Joe'go , szybko zanurkowała . Po jakimś czasie wypłynęła na powierzchnie wody .

- Tu jesteś
- No , nie widać ? - spytała
- Widać , wiem że dalej jesteś zła po tym jak Cię rzuciłem , wiem byłem NAJWIĘKSZYM idiotą świata , przeproszę Cię po raz kolejny i proszę zapomnijmy o tym choć na chwile .
- Dobrze ... - z trudem wypowiedziała to słowo , nagle poczuła zimną bryze na twarzy , Joe ją ochlapał
- Nie daruje mu tego - pomyślała

Bawili się w morzu , tak długo puki dziewczyna nie opadła z sił i musiał ją wydobywać z wody , ostatkiem sił doszła do leżaków i padła . Joe zostawił ją sam i poszedł po coś do jedzenia . Już po chwili delektowali się pyszną pizza z serem , oregano , szynką , pieczarkami , kawałkami kurczaka , serem fetą i innymi pierdołkami jak to powiedziała Demi .

Leżeli i wpatrywali się w zachodzące słońce . Dziewczyna pobiegła w stronę domu Nialla , ujrzała ... nie mogła uwierzyć . Jej ukochany Niall miział się z jakąś czarnowłosą panienką . Nagle podszedł do niej Zayn , sam zdziwiony co jako kumpel robi , próbował zatrzymać Demi ale ona uciekła znów płacząc .

- Niall , co ty robisz ? Demi to widziała ! Przecież to ją kochasz - mówił Zayn próbując przywrócić mu rozum
- Już nie , zdradziła mnie z Nickiem , widziałem jak spała oparta na nim wystarczy mi tyle - mówił złośliwie
- Tylko spała ? Czy ty wiesz co robisz ?! Tracisz ją !!!!! Przecież nic nie zrobiła - krzyczał
- Haha , mało mnie ona obchodzi . - powiedział i wrócił do czarnowłosej piękności , widać że był na lekkim haju
- Dobra - Zayn się poddał

Demi biegła przed siebie nie zważając na nic , kilka razy się potknęła , znów upadła lecz już nie chciała wstać , zaczęła krzyczeć , łgać i zawodzić .

- Co się dzieje Demi ? Popatrz się na mnie ! No mów .- pytał Joe Jonas który przed chwilą do niej dobiegł
- Ja ... chlip ... widziałam ..... ich .... on ... chlip .... miział się z jakąś .... PANIENKĄ .... - mówiła przez łzy

Ten ją podniósł i przytulił . Po chwili pocałował , dziewczyna poddała mu się , nie wiedziała co ma na prawdę  , robić , stało się to co nie powinno , zdradziła go . Joe był jej taki bliski ,delikatny , inny niż kiedyś . Wziął ją na ręce , i zaczął gorąco całować , po chwili oddała mu pocałunek , już nic ją nie obchodziło , oddała mu się cała . Myślała  o Niallu który ją zdradził , postanowiła zrobić to samo ...

Obudziła się rano leżąc naga koło Joe'go . Tak pięknie uśmiechał się przez sen . Nie była to plaża lecz jego dom . Jej wzrok zatrzymał się na lampie , tak , zdradziła Horana . Strasznie ją to bolało , lecz on też zadał jej ten sam ból . Popatrzyła na leżącego obok niej Jonasa , to on ją pocieszył po tym co zobaczyła , jednaj jakaś cząstka jej serca nadal go kochała . Po chwili obudził sięe . Odgarnął kosmyk jej pięknych włosów i uśmiechnął sie lekko .

- Strasznie za tobą tęskniłem , nie mogłem się pogodzić z tym co zrobiłem , nie potrafiłem . Moje marzenie się spełniło , przebaczyłaś mi , nie wykorzystałem twojej sytuacji z Niallem . - mruczał

Demi wsłuchiwała się w każde jego słowo . Po chwili znów usnęła ....

-________________________________________________________

Hej , odnawiam bloga , lecz bez komentarzów nie dam rady 5 koment - następny


1 komentarz:

  1. Jeju ! Dopiero teraz zaczęłam czytać twojego bloga i stwierdzam ze jest świetny a ten roździał jest PRZECUDOWNY :**** już nie mogę doczekac się kolejnego <333 powodzenia w pisaniu ♥

    OdpowiedzUsuń